    From: m...@s...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od darowizn
    Date: 11 Feb 2003 16:21:09 +0100

    > <m...@s...pl> wrote in message
    > (umową
    > właściecielem
    >
    > Jescze pani nie zaplacila ?
    > Przeciez notariusz jest platnikiem tego podatku.....

    > A potrzebny jestpani akt wlasnosci na meble ?
    >
    > Boguslaw
    >
    > Podatku od darowizny notariusz nie odprowadził (w związku z tym, że
    przysługuje mi niby ulga - art.9 i 16), natomiast wszystkie opłaty zostały
    uiszczone. US wprowadził mnie w błąd i stąd te wątpliwości. Ale jest już
    wszystko jasne. Natomiast co do aktu własności na rzeczach ruchomych, to
    niestety jest konieczny. Czy zmuszona jestem odprowadzić podatek od tych
    rzeczy, biorąc pod uwagę w/w warunki (które wg swojego rozeznania spełniam)?
    Chciałabym się upewnić..