  • Data: 2006-11-20 16:30:51
    Temat: Re: podatek od auta w DG
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Hanss"
    <h...@w...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku
    Ziemi tę wiadomość:

    > Czy sprzedając prywatny samochód osobowy (umowa Kupna-Sprzedaży)
    >wykorzystywany w DG ("kilometrówka") muszę księgować zapłatę za
    >niego (Dowód Wewnętrzny ?) jako przychód i zapłacić podatek ?
    > Jeżeli tak to wg jakiej stawki (jestem ryczałtowcem + VAT), 8,5 %

    Ksiegujesz tylko dochód ze sprzedaży jeśli samochód był firmowy
    (środek trwały, bo pewnie jest więcej warty niż 3500 zł).
    Jeśli sprzedajesz prywatny, który był rozliczany kilometrówką
    to firmie nic do tego.

    pozdrawiam
    Mariusz

    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^
    : '._.' : "Wypowiedzieli wojnę biedzie i bieda wygrała."