  • Data: 2007-02-01 11:57:19
    Temat: Re: podatek liniowy dla DG pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Feb 2007, Monse1 wrote:

    > Chodzi mi o wyciągani kasy z prowizji i opodatkowanie ich podatkiem liniowym
    > 19%, a nie stawkami progresywnymi:)

    No ale pytasz "czy można wystawiać f-ry z DG" :)
    Ano można.
    Tylko są dwa punkty o które US może zaczepić:
    - "umowę menadżerską", z której przychody *mimo* że uzyskiwane w ramach DG
    opodatkowane są jako nie-DG, czyli "wg skali"
    - podmioty powiązane, o czym w wątkach o których wspomniałem, w zakresie
    czego US może przyjść i wydać decyzję ustalającą "wyrównanie do cen
    rynkowych"

    pzdr, Gotfryd