  • Data: 2007-02-01 14:32:15
    Temat: Re: podatek liniowy dla DG pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Feb 2007, Monse1 wrote:

    > No tak ale ceny za usługi marketingowe mogą być różne,

    ...i to jest raczej powód do zmartwienia :)

    > podatki tylko że w skali liniowej, równie dobrze mogę zrobić to przez inną
    > firmę z którą w żaden sposób nie jestem powiązany rodzinnie :).

    STOP.
    Przeczytaj jeszcze raz "zasady przepisowe".
    1. Jesteś udziałowcem spółki A, jesteś z nią powiazany
    2. Zostajesz pracownikiem "innej firmy" B, jesteś Z NIĄ POWIĄZANY
    (z tytułu umowy o pracę)
    3. firmy A i B stają się "powiazane", przynajmniej w zakresie czynności
    dotyczących umowy o pracę... (a trzeba by sprawdzić wyroki jak sądy
    zapatrują się na "powiązanie w ogóle").

    Jedną rzecz sobie podkreśl: dla podatku nie liczą się
    *tylko* "powiązania rodzinne"!! Uparłeś się na nie i za nimi
    stawiasz czerwoną linię granicy :] - nici z tego.
    "podmioty powiązane" mogą byc powiązane z RÓŹNYCH przyczyn
    i "powiązanie" następuje kaskadowo!
    Powiązania z tytułu współwłasnosci, zarządzania i umowę o pracę
    są *tak samo istotne*!

    > Umowa nie jest umową managerską tylko o pracę

    To gdzie widzisz podatek "liniowy"? Od pracy płaci się "wg skali".

    pzdr, Gotfryd