  • Data: 2006-12-15 12:42:47
    Temat: Re: podatek liniowy - czy dobrze mysle ?
    Od: k...@t...pl (Lipas) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj piotr,

    W Twoim liście datowanym 15 grudnia 2006 (11:25:50) można przeczytać:
    p> Pracuje na umowe o prace i dodatkowo zamierzam prowadzić DG, któr? chcę
    p> rozliczać podatkiem liniowym. Zatem:
    p> 1. W rozliczeniu rocznym muszę złożyć dwa oddzielne PIT-y - jeden na którym
    p> wykaże przychody z umowy o pracę i drugi dotycz?cy przychodów z DG
    p> 2. Je?li tak jest , to czy mogę w tym pierwszym picie ( z umowy o pracę)
    p> rozliczyć się z żon? lub odpisać jakie? ulgi (np internet)?

    Z doświadczenia kojarzę, że jak korzystasz z liniowego w
    działalności to pomimo osiągania dochodów z umowy o pracę, tych dochodów nie
    możesz rozliczać z małżonkiem.
    Ja tak zrobiłem dla wygody (żeby mniej pitów było, ale bez
    korzyści podatkowych) to US kazał sporządzić oddzielne.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas