  • Data: 2002-06-30 18:59:04
    Temat: Re: podatek Vat od pośrednictwa pracy
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    22%.

    jest to zdecydowanie doradzctwo personalne a dokładniej chodzi mi o
    doradzctwo
    w zakresie właściwego doboru opiekunek do dzieci i "gosposi"
    Nie wiem jaka powinna być stawka Vat odprowadzana od prowizji ustalanej
    procentowo od deklarowanego wynagrodzenia miesięcznego.
    Czy to 22% czy może inna stawka.?

    Rafał