  • Data: 2004-09-27 12:38:14
    Temat: Re: pod od nieruch
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Sep 2004, Aga wrote:

    >+ Witam,
    >+ jest mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe (z kredytem na hipotece).
    [...]
    >+ kilku lat i nagle naliczy jakies horrendalne odsetki? A moze jest on
    >+ wliczony juz w czynsz?

    A nie możesz spytać tego co "czyns" naliczał ? :)
    Chodzi o "spółdzielcze własnościowe PRAWO DO MIESZKANIA"
    jak rozumiem, prawda ? (a nie "mieszkanie" :))
    Miałoby ręce i nogi... w końcu mieszkanie NIE JEST TWOJE [1]
    [1] Chyba że się mylę i chodzi o mieszkanie własnościowe (jednak). Ale
    wtedy nie wiem co by tam robiło słowo "spółdzielcze"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)