    From: "..alda.." <a...@n...ijuz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik- wysylka z innego kompa
    Date: Thu, 5 Jan 2006 00:03:45 +0100

    Użytkownik "JacekP" napisał w wiadomości news:dphat6$d2b$1@news.onet.pl...
    > witam wszystkich
    > nie znam platnika a musze wyslac deklaracje
    > Osoba ktora to normalnie wysyla chwilowo nie ma netu
    > Znac na tym tez nie za bardzo sie zna ,ma wytlumaczopne co przycisnac itd.
    > Pytanie mam takie jak najprosciej wyslac to z innego komputera
    > Instalowac platnika i podlozyc katalog/plik ktory zawiera dane? jaki to
    plik
    > ?
    > Czy tez mozna zapisac sam dokument do wyslania i wyslac go w inny sposob
    niz
    > bezposrednio z platnika
> [...]

    Można wyciągnąć konkretny plik z deklaracją. NIC nie trzeba instalować.
    Trochę mało danych "sytuacyjnych" np. czy masz kontakt z osobą robiącą
    deklarację:)

    Spróbuj tak:
    w Program Files/Prokom/Platnik poszukaj folder "PrzesyłkiDoZus" i sprawdź,
    czy są tam pliki o następującym schemacie nazwy:

    Dokumenty.{data}.{godzina powstania}.kdu.szyfr
    czyli np:
    Dokumenty.2006_01_04.20_15_45.kdu.szyfr

    dla pewnosci sprawdź we własciwościach dowolnego pliku z tego foldera czy
    jest on typu SZYFR [to ważne].

    Jeśli takiego katalogu nie znajdziesz to napisz tu na grupę, że nie ma. Nie
    wiem czy będzie, skoro program sam wysyła pliki, ale moim zdaniem powinien
    być.

    Jeśli to znajdziesz to:
    od tamtej osoby musisz znać datę i godzinę powstania gotowego dokumentu, po
    tym właśnie będziesz wiedział, który plik *.SZYFR wysłać. Kopiujesz go na
    dyskietkę i wysyłasz przez http://www.dokumenty.wroclaw.zus.pl/ z innego
    komputera, nie zapomnij odebrać Potwierdzenia, wszystko jest jasno na tej
    stronie opisane. Wyślesz to tylko przez powyższą stronę, inne strony
    wymagają zainstalowanej nakładki.

    Jeśli deklaracja jeszcze nie zrobiona, to bez trudu rozpoznasz plik, poproś
    osobę robiącą o datę i dokładną godzinę skończenia deklaracji.
    Jeśli deklaracja jest juz zrobiona, a nie jesteś w stanie po dacie i
    godzinie dojść który to plik, to napisz.
    powodzenia
    alda