    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: placic podatek czy nie placic
    Date: Sun, 3 Dec 2006 11:37:50 -0600

    "5groszy" <k...@b...pl> wrote in message
    news:ekv1ge$2dt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > z klubu nic na nich nie podpisuje, dodatkowo jest to tez jedyna kopia tych
    > delegacji, sedizowie nie biora ze soba zadnego xero czy cos takiego,
    > czasami nawet zdarza im sie w ogole przyjechac bez delegacji.
    > I teraz pytanie, czy jakos jest to do sprawdzenia ze nie zaplacilsimy od
    > nich podatku?? W koncu jedyna wersje delegacji mamy my, jesli im nie
    > wyslemy an koniec roku pitu od nas to po prostu beda miec dochod
    > nieudokementowany. Jak dla mnie jest to proste jak drut, nie placimy i
    > nijak nie mozna tego sprawdzic, a jak jest w praktyce??

    W praktyce wystarczy aby jeden sedzia poszedł do US was udupić.
    Albo w lutym zapytał się gdzie jest pit, bo chce się z US rozliczyć z
    dochodu.
    A jak go nie dostanie, to sam pójdzie do US ze skargą nie chcąc za was tyłka
    podkładać żeby samemu za to nie odpowiadać.
    W tej chwili dostaje pieniądze do ręki i go nie interesuje czy to jest
    brutto czy netto. To jest wasza sprawa aby wyliczyć ile mu sie do ręki
    naleźy.
    W lutym zapyta się tylko gdzie jest pit i zrobi co uzna za słuszne.

    > Pytam bo jest to bardzo wazne dla dalszego istnienia klubu, nawet te 500zl
    > ktore mozemy zaoszczedzic na tym moze pozwolic nam na dalsze istenie.

    to nie jest oszczędzanie to jest łamanie prawa.