  • Data: 2002-03-27 09:08:45
    Temat: Re: płace a deklaracje
    Od: "stopka" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć
    o ile mi wiadomo kosztem do odliczenia od dochodu może być koszt poniesony w
    miesiącu w którym on zaistniał. Tak więc jeżeli koszt zaistniał 5 kwietnia
    ponieważ jak pisałać wypłacasz 5 następnego to możesz odliczyć w kwietniu.
    (ale sprawdzę to u swoich księgowych którzy prowadzą mi księgi rachunkowe)

    Natomiast ZUS składasz deklarację w maju za kwiecień z numerem 01042002.
    Ponieważ w kwietniu są koszty tak więc deklarację składasz za kwiecień.
    Termin jak wiesz do 15 następnego miesiąca czyli maj.
    Zyskujesz jeden miesiąc. Ale musisz pamiętać że przy likwidacji (pukam w
    malowane) płacisz wtedy podwójnie. Tego akapitu jestem pewien ponieważ już
    to przerabiałem.

    Arkadiusz Ch.