  • Data: 2006-01-25 11:13:51
    Temat: Re: pit za 2005
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:dr7c48$64v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > podanych informacji wynika, że za 11. W roku 2005 otrzymałaś wynagrodzenie
    > 11x - wynagrodzenie za XII płatne w I/2006 przechodzi już na następny rok
    > podatkowy.

    Bredzisz, a w przyszłym roku policzy sobie za 13 m-cy? Podatek tak, ale
    nie koszt. Koszt tego dochodu poniósł w grudniu, bo przecież w grudniu na
    ten dochód pracował.
    Koszt za dany miesiąc należy się nawet wtedy, gdy pracował w tym miesiącu
    choćby dzień. Ponieważ on tam cały czas pracuje pit-11 powinien być
    wystawiony z datą do 31.12.2005, a koszty naliczone za 12 miesięcy. Pomimo,
    że wypłatę za grudzień dostanie w styczniu, to zapewne wypłatę za listopad,
    dostał w grudniu. Więc nie wiem dlaczego księgowa wymyśliła sobie pit-11, do
    30.11.2005. Pracodawcy proponuje zmienić księgową, bo ta może "smrodu" w
    wielu sprawach narobić.