  • Data: 2006-04-18 20:44:22
    Temat: Re: pit 53 a rozliczenie pitem37
    Od: "mosciak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to zależy jaki kraj.
    > są dwie metody jedne kraje, w tym anglia rozliczają się tak jakby tą kasę
    > zarobili w Polsce.
    > Inne kraje uwzględniją zarobek zagraniczny tylko do wyliczenia stawki
    > podatku, ale stosuje się on tylko do części zarobków uzyskanych w Polsce.
    > Czytaj instrukcję do pit-36 i wsztstko co znajdziesz w googlach pod haslem
    > zarobki za granicą.

    akurat belgia wiec metoda z progresja. objasnienia do pitu czytalem ale
    watpliwosci dalej mam...

    obliczony dochod z pit 53 wpisuje do odp. poz w pit 36? a zaliczke na
    podatek z pit53 gdzie mam uwzglednic???
    zdaje sie ze nigdzie czyli ze "przepadlo"?

    laczna kwota dochodu to 2623,16 juz z tym co musiala wykazac w pit53 wiec
    chyba ciagle jest to zawarte w kwocie wolnej?

    mosciak