  • Data: 2006-04-13 19:27:09
    Temat: Re: pit 53 a rozliczenie pitem37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mosciak wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > tak praca za granica. gdzie w pit36 mam to wpisac? jakos nie moge tego
    > przeskoczyc...
    >
    > czy nie jest tak ze jesli calosc dochodow nie przekracza kwoty zwolnionej,
    > to i to co zaplacina z pit53 bedzie jej zwrocone?
    >
    > mosciak

    to zależy jaki kraj.
    są dwie metody jedne kraje, w tym anglia rozliczają się tak jakby tą
    kasę zarobili w Polsce.
    Inne kraje uwzględniją zarobek zagraniczny tylko do wyliczenia stawki
    podatku, ale stosuje się on tylko do części zarobków uzyskanych w Polsce.
    Czytaj instrukcję do pit-36 i wsztstko co znajdziesz w googlach pod
    haslem zarobki za granicą.