  • Data: 2003-03-24 21:21:23
    Temat: Re: pit-5, strata, pit-36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Mar 2003, KiG wrote:

    >+ Byłem sie dowiedzieć w US. Rocznie to się ujmuje, ale tak jakoś bez
    >+ przekonania Pani mówiła.

    :)
    Tak "na zdrowy rozum" powinno być: masz odliczenie i korzystasz,
    po czym okazuje się że odliczenia niet... ale nie przepada :)
    W końcu w drugą stronę też tak działa: za styczeń miałem przychód
    to zaliczka na podatek poszła, za luty poszedł goły PIT - ale
    przecież US mi nic nie zwróci, chyba żeby tak do końca roku zostało :<
    Natomiast nasunąłeś ciekawy temat do rozważań: czy wolno w ramach
    ustawowego limitu wtopić przy rozliczaniu zaliczek 50% straty - a w
    grudniu się namyśleć i postanowić przełożyć na przyszły rok (mimo
    dochodu !) -:) !!

    pzdr, Gotfryd