    From: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pilne,kwoty w PIT-8B ??
    Date: Wed, 1 Mar 2006 20:21:36 +0100

    dzięki za info :)

    nie wiem skąd ta ichna księgowa vat wzięła?

    nie jestem płatnikiem vatu
    i nie składam żadnych deklaracji vatowskich

    podejrzewam, że nie odprowadzili mojej zaliczki na podatek
    bo jak zapytałam wponiedziałek szefowej, że nie dostałam PIT8B
    za zlecenie, i że poprawnej umowy też nie dostałam, i że jeśli PITu
    nie dostanę to zgłaszam skargę do skarbówki i PIPu
    to od razu do mnie zadzwoniła dyrektor tej firmy i mówiła mi,
    że podobno księgowa popełniła błąd
    i miała złożyć jakieś korekty w dniu wczorajszym
    i PIT ma do mnie dotrzeć

    tylko co wtedy jak się okaże że PIT jest źle wypełniony na inną kwotę?