  • Data: 2003-02-11 16:54:14
    Temat: Re: pierwszy wpis w ks przychodów-rozchodów
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie chodzilo o to, ze spisuje sie raz.... i sois na koniec roku jest
    tym
    > samym spisem,
    > co "przed zalozeniem ksiego" w roku nastepnym

    Napiszcie lepiej co trzeba w takim spisie uwzglednic,
    zakladajac, ze nie mam towarow handlowych,
    ani materiałów ktore wejda w skald produktu-uslugi.

    Wszystko co kupilem na firme? Pieczatke? Ksiazki o podatkach???

    Moze to i naiwne pytanie,
    ale kupilem te cholerne 2 ksiazki o podatkach na firme.
    Zakladam ze mialem prawo je wpuscic w koszty.

    Ale czy kontrola moze zażądać fizycznego okazania
    im ksiązek?

    A jesli jedna z nich wpadłą mi do wanny i wurzuciełem?
    Slyszalem o czym takim jak protokół zniszczenia/złomowania,
    ale czy to nie dotyczy tylko środków trwałych?

    Jak to się ma to takich "drobnych" wydatkow jak ksiazka,
    segregatory, dlugopisy?

    Jak sie ma do nich remanent na koniec roku???

    Dzieki!

    Latet