  • Data: 2004-02-19 10:29:25
    Temat: Re: pierwsze rozliczenie z US, czy dobrze licze??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Feb 2004, Jaco wrote:

    >+ Użytkownik "ala" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > Jednak w tym przypadku kiedy posiadasz dokumenty,które
    >+ > ewidentnie wskazują na REFAKTURĘ-
    >+
    >+ Czy faktura zakupu i wystawiona faktura na tą samą część, z tą samą kwotą
    >+ i podatkiem (Bez zaznaczenia ze jest to refaktura - chyba nie jest to
    >+ konieczne)
    >+ wystarczy!!

    Na określenie że to refaktura - IMO wystarczy. Pojęcie refaktury
    nie jest zdefiniowane w aktach prawnych, ale określone odpowiednio
    - nazwa "refaktura" - z praktyki
    - pojęcie - z interpretacji sądowej, w tym wyroków SN

    Natomiast na podanie podstawy jakoby przy ryczałcie to NIE był
    przychód czekam z niejakim zainteresowaniem: ryczałt mnie ani
    ziębi ani parzy, ale uwaga ali (Ali ?) wydaje się być dziwna :)
    i mi do "księgowości ryczałtowej" nijak nie pasuje !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)