eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
  • Data: 2006-10-29 13:03:44
    Temat: Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
    Od: "Baton" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > czyli, wynagrodzenie za styczeń wypłacone 10 lutego
    > - sa kosztem podatkowym lutego w kwocie brutto (czyli łącznie ze
    > skladkami zusu i podatkami, które będą odprowadzone dopiero na konto
    > zus/us dopiero w marcu)
    > - zus dokładany do tego przez pracodawcę, wpłacony dopiero do 15-tego
    > marca - jest kosztem marca dopiero ->czyli wtedy kiedy był faktycznie
    > wpłacony.

    Czy jest to analogiczne z kosztami ksiegowymi??

    Tzn. Wykonuje usluge w miesiacy styczniu (brak materialow, sama robocizna,
    zeroko kosztpw). W miesiacu lutym nie ma juz sprzedazy (uslugi), a jest
    tylko koszt (pensje brutto), w marcu rowniez koszt (zus pracodawcy). Czy to
    ma sens?

    Pozdrawiam

    Baton


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1