eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
  • Data: 2006-10-28 20:30:04
    Temat: Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:806162870.20061028222731@pik-net.pl...
    > Hello Cavallino,
    >
    > Saturday, October 28, 2006, 10:16:13 PM, you wrote:
    >
    >>>> Oj.. od 2005 roku się zmieniło... ;) Wynagrodzenia kosztem podatkowym
    >>>> są
    >>>> dopiero w momencie wypłacenia.
    >>> Mowa o kosztach _dla_ _firmy_, z punktu widzenia _księgowego_.
    >> NTG
    >
    > Przeginasz.

    A sorry - zwracam honor, faktycznie pytanie padło o koszty księgowe, nie
    zauważyłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1