eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
  • Data: 2006-10-25 22:48:47
    Temat: Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Oct 2006, witek wrote:

    > Zdaje się że najpóźniej do 10tego następnego miesiąca.

    To wg KP :) - ale jeśli układ zbiorowy, regulamin pracy lub sama umowa
    o pracę stanowi korzystniej - to korzystniej (dla pracownika).

    IMVHO "wypłata" np. 25. danego miesiąca ma formę *zaliczki*.
    Przyznam, że nie wiem czy w razie kiedy średnia wartość zaliczki
    odpowiada oczekiwanemu wynagrodzeniu to pracodawca mógłby nie
    dokonać rozliczenia "do 10.".
    Mi się zdaje, że powinien (rozliczyć "dokładnie").
    Najwcześniej? - chyba nie ma zakazu żeby zaliczkę wypłacać 1. go bm :),
    co najwyżej KUP wypadnie korygować jak wyjdzie że wypłacono bezzasadnie.

    pzdr, Gotfryd