  • Data: 2004-11-09 12:32:58
    Temat: Re: osoba wspólpracujaca
    Od: "MK" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy wziąłem auto w leasing na osobę współpracującą?
    > Wziąłeś chyba na swoją DG a owa osoba pewnie tylko jeździła, czy tak?
    > Znasz jakiś przepis, który ogranicza ilość aut w DG?

    Teoretycznie możesz mieć tych aut ile chcesz, ale w praktyce, to US się
    czepia o drugi telefon komórkowy :-) Zarejestrowałem osobę współpracującą
    dla "świętego spokoju" - nic mnie to nie kosztuje, a ew. spór z US owszem
    ... Cóż, należy pamiętać o tym, aby wykazać związek pomiędzy kosztem, a
    (nawet potencjalnym) przychodem.

    pozdrawiam,
    MK.