  • Data: 2010-08-03 21:36:41
    Temat: Re: omini?cie ZUS Spo?ka z o.o.
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Hmm... a ja szczerze mówiąc rzadko kiedy spotykam się z przypadkiem,
    > gdy ktoś zadowala się KRS starszym niż 3 miesiące.

    Może to lokalne zwyczaje :-)

    > Ale oprócz tego każda większa dostawa z płatnością terminową u
    > nowego dostawcy, kredyty bankowe, leasing, kredyty kupieckie,
    > załatwianie pierdół w urzędach (celny, miejski, skarbowy, ZUS) i parę
    > innych.

    Prawdę mówiąc za wiele tego nie było.
    Żadnych spraw kredytowych w bankach, kupieckich kredytów
    niewiele - łykneli stary odpis, operatorzy telefonów też nie chcą
    świeżego przy odnawianiu umów. W urzedach też nie za wiele się załatwia
    i nie sądzę, żeby od "Kotleta" ktos wymagał częściej odpisów aktualnych.
    A nawet jeśli 30zł/miesiąc to i tak taniej niż ZUS :-).
    Problem chyba jest gdzie indziej.