  • Data: 2010-08-03 16:22:37
    Temat: Re: omini?cie ZUS Spo?ka z o.o.
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail> szukaj wiadomości tego autora

    news:i39fcp$hc1$1@news.onet.pl...

    > Właśnie 50 zł.

    czyli jak dobrze licze 1 % musialby miec. A czy moze legalnie zrzec sie
    wynagrodzenia i czy
    wyplacanie calego dochodu miesiecznego spolki prezesowi bedzie traktowane
    jako dzialanie na szkode spolki ?

    No i teraz kluczowe pytanie, czy ja jako osoba fizyczna moge udzielic
    nieodplatnej licencji na dystrybucje swojego softu tej spolce oraz
    udzielania dalszych tego typu licencji (odpłatnych) innym podmiotom czy
    ktos sie przyczepi ?