  • Data: 2003-05-23 06:53:07
    Temat: Re: okulary w koszty DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 May 2003, pawel J wrote:

    >+ Witam
    >+ Prowadzę jednoosobową DG. Praca typowo przy komputerze i dużo jeżdzenia.
    >+ okulista zaleca mi zmianę okularów na jakieś specjalne szkła do samochodu
    >+ i komp.
    >+ Czy takie okulary, oprawki i rach od okulisty mogę dać w koszty DG?

    Nikt się nie kwapi...
    Obawiam się że tylko pracownikowi można takie coś zafundować :(

    >+ w zasadzie gdyby nie rodzaj pracy to inne okulary nie były by mi potrzebne.
    >+ Jedne mam ;-)

    To prawda :)
    Ale jakby prowadził DG ktoś zdrowy to by okularów wcale nie
    potrzebował :] Znaczy - jest to twój wydatek zdrowotny.

    >+ Czytałem w archiwum, ale jedyny wątek jaki znalazłem utknął w martwym puncie

    Widzę że ten też utyka ;) to próbuję pobudzić !

    >+ Pozdrawiam

    wzajemnie, Gotfryd
    (z okularami, ale nie w KUP)