  • Data: 2008-07-20 18:00:01
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boropi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g5vo6i$jt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Nie znam się na okularach wcale, ale te filtry na które chcesz tyle wydać,
    > to są w ogóle potrzebne w dobie monitorów LCD itp.

    Szczerze, nie mam pojęcia. Chodzi o okulary męża. Okulista zalecił mu jakiś
    czas temu właśnie takie. Nie wiem, czy faktycznie jest o aż tak potrzebne,
    ale jesli ma w jakikolwiek sposób jednak ochronić mu wzrok, to wolimy wydac
    więcej. Miałam jednak nadzieję, ze może uda się coś z tego odliczyć, bo
    kwota konkretna.
    Pozdrawiam
    Barbara