    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odsetki z rachunku bankowego
    Date: Thu, 27 Mar 2008 13:31:40 +0100

    On Thu, 27 Mar 2008, Wojciech Bancer wrote:

    > Dnia 26.03.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > [...]
    >
    > Jakiekolwiek? A jak np. właściciel owego konta dostanie zapłatę gotówką,

    To "przyjął zapłatę" i gotówka jest już jego :)

    Wpłata własna nie jest (już) "przyjęciem zapłaty z tytułu DG", tylko
    przekładaniem z kieszeni do kieszeni :)
    A to (przekładanie) dokumentować trzeba tylko jeśli ktoś prowadzi księgi
    (a nie KPiR). Bez skutków podatkowych zresztą.

    > i wystawi fakturę "zapłacone gotówką"? Może sobie wpłacić tą gotówkę
    > na swoje osobiste konto, czy nie może? :)

    Ależ zupełnie się zgadzam z tym co chcesz powiedzieć :), acz przyznaję
    iż używając określenia "wpłata" dałem pole do kombinowania (powienienem
    był napisać "przyjmuje zapłatę") :)
    A kiks z Twojej strony polega na tym, że skoro chcesz użyć f-ry
    "zapłacono gotówką" w roli dowodu, to ów dowód dowodzi że wpłata
    na konto już *nie* nastąpiła z tytułu tej f-ry :O

    pzdr, Gtofryd