  • Data: 2009-05-07 11:15:02
    Temat: Re: odliczyc komputery od podatku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "\n" gtu6o5$7tk$...@n...news.neostrada.pl

    > ...a potem się obudziłem ;-)

    Piszę prawdę. Nie sterczę w kolejkach, nie mam do czynienia
    z opryskliwością czy nieżyczliwością ze strony urzędników...
    (albo raczej -- bardzo rzadko sterczę w kolejkach)

    Do urzędu nie idę jak na szafot. Co najwyżej martwi mnie to, że
    niekoniecznie będę miał miejsce na parkingu, chęć akurat pod tym
    względem białostockie urzędy nie wypadają źle -- GUS/WUS nie ma
    parkingu, ale poza tym jest raczej OK lub prawie OK. Akurat WUS
    w ogóle jest najgorszym z urzędów w tym mieście wg mnie, choć
    nadal jeszcze nie jest zły.

    O ironio -- w GUSie/WUSie pracowała kiedyś moja ciotka.
    (więc miałem wówczas tam tak zwane fory -- ale to było daaawno)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'