    From: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenie skladki ZUS od dochodu
    Date: Mon, 27 May 2002 20:50:58 +0200

    Użytkownik Wojciech Suszycki (Brick B.) <s...@i...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:acrlr5$hdb$...@s...icm.edu.pl...
    > I racja!
    > A jak masz pracowników to odliczasz tylko składki finansowane przez
    > pracodawcę a nie cały ZUS.

    W tym temacie jest chyba całkowita wolna amerykanka
    Co człowiek to inna interpretacja
    W skrócie mój przypadek:

    Płacę kartę podakową i od początku tj 1999 roku
    ZUS - zdrowotne i US - karta płacę w tym samym dniu
    tj ( u mnie ) 7 dnia miesiąca.
    czyli za styczeń i ZUS i US płacę w lutym jednocześnie odliczając ZUS

    Za pierwszy rok 1999 mam pisemko pracownika US, że wsjo jest OK
    a za rok 2000 i 2001 ten sam biurokrata to zakwestionował
    Jednak po przypomnieniu wcześniejszego pisemka wycofał wezwania.

    Jaka jest więc norma ?
    Na początku wchodzenia tego systemu dowiedziałem się że wpłaconą
    kwotę zdrowotnego ZUS odliczam prz najbliższej wpłacie do US.

    --
    Piotr W
    t...@p...onet.pl