  • Data: 2002-12-06 13:05:07
    Temat: Re: odliczenie komputera od podatku
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yaro_P" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asq64m$e13$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Faktura może być wystawiona na obie osoby (jedna) i też daje prawo do

    Nie wiedzialem ze mozna wystawic fakture VAT na dwie rozne osoby fizyczne.
    Moglbys rzucic szczegolami (podstawa prawna) albo odeslac mnie we wlasciwe
    miejsce gdzie to sobie znajde?

    > odliczenia. Warunkiem jest zatrudnienie na etacie (stosunek pracy)

    O tym nie napisalem bo mi sie wydalo oczywiste (jest w objasnieniach do
    PIT-ow).
    Notabene pomoc naukowa powinna byc zwiazana z rodzajem wykonywanego zawodu,
    aczkolwiek w przypadku komputera da sie chyba pod to podciagnac prawie kazdy
    zawod :)

    Gason