    From: "cOOba" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenie 1% na dobro schronisk dla zwierząt
    Date: Mon, 23 Apr 2007 20:29:16 +0200

    Nie wiem, czy tak naprawdę bez sprawdzania każdorazowo takiej organizacji da
    się na to jednoznacznie odpowiedzieć, ale: przeglądając różne strony w sieci
    [w tym jedenprocent....] nie udało mi się znaleść żadnej wzmianki o fakcie
    jakoby jakiekolwiek schronisko dla zwierząt spełniało uwarunkowania opp
    (wiem tylko tyle, że Paluch jest finansowany z budżetu miasta, jako, że taką
    odpowiedź otrzymałem od Nich w mailu). Mam więc pytanie - bardziej w kwestii
    ciekawostki - czy każdorazowo zależy to od indywidualnego przypadku, czy
    schroniska jakotakie z założenia nie spełniają warunków kwalifikujących je
    do opp ? Pytam, bo chciałbym na dobro takowego przekazać darowiznę i nie
    wiem, czy mogę to uwzględnić ? Ewentualna (nie)możliwość odliczenia nie
    będzie miała oczywiście wpływu na wpłatę, bo liczy się tu los zwierząt, a
    nie możliwość odliczenia, ale tak z ciekawości pytam :)

    --
    Regards for All
    -= cOOba =-