  • Data: 2007-04-23 18:29:16
    Temat: Re: odliczenie 1% na dobro schronisk dla zwierząt
    Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, czy tak naprawdę bez sprawdzania każdorazowo takiej organizacji da
    się na to jednoznacznie odpowiedzieć, ale: przeglądając różne strony w sieci
    [w tym jedenprocent....] nie udało mi się znaleść żadnej wzmianki o fakcie
    jakoby jakiekolwiek schronisko dla zwierząt spełniało uwarunkowania opp
    (wiem tylko tyle, że Paluch jest finansowany z budżetu miasta, jako, że taką
    odpowiedź otrzymałem od Nich w mailu). Mam więc pytanie - bardziej w kwestii
    ciekawostki - czy każdorazowo zależy to od indywidualnego przypadku, czy
    schroniska jakotakie z założenia nie spełniają warunków kwalifikujących je
    do opp ? Pytam, bo chciałbym na dobro takowego przekazać darowiznę i nie
    wiem, czy mogę to uwzględnić ? Ewentualna (nie)możliwość odliczenia nie
    będzie miała oczywiście wpływu na wpłatę, bo liczy się tu los zwierząt, a
    nie możliwość odliczenia, ale tak z ciekawości pytam :)

    --
    Regards for All
    -= cOOba =-