  • Data: 2004-01-20 09:32:46
    Temat: Re: odliczanie faktury TPSA w nie-siedzibie...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Jan 2004, Piotr wrote:

    >+ > Każde miejsce prowadznia działalności (stałe, nie "u klienta")
    >+ > powinienes zgłosic w ewidencji i w US.
    >+
    >+ a dużo z tym zachodu? czy muszę wtedy zmieniać pieczątki itd?

    Ależ nie.

    >+ czy siedziba zostaje

    Oczywiście.

    >+ a ja tylko zgłaszam taki fakt do US?

    Nie pamiętam, ale we wpisie do ewidencji DG *też* jest pozycja "miejsce
    prowadzenia"... :(
    [...]
    >+ czy wlasciciel musialby ze mna inaczej skonstruowac umowe? (teraz jest
    >+ prywatna)...
    >+ czy ponosilby inne koszty wynajmując to mieszkanie?

    IM*H*O to zależy od "zmiany przeznaczenia lokalu". Jeśli lokal pozostaje
    nadal *mieszkalny* (są tam meble i urządzony jest "do życia") a tylko
    masz "punkt biurowy", to *chyba* nie :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)