  • Data: 2004-01-19 11:55:42
    Temat: Re: odliczanie faktury TPSA w nie-siedzibie...
    Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każde miejsce prowadznia działalności (stałe, nie "u klienta")
    > powinienes zgłosic w ewidencji i w US.

    a dużo z tym zachodu? czy muszę wtedy zmieniać pieczątki itd? czy siedziba
    zostaje a ja tylko zgłaszam taki fakt do US?
    nie wiem jak długo pomieszkam w obecnie wynajmowanym mieszkaniu, dlatego jak
    to wymaga dużecho zachodu to hmmm...
    ale tutaj tak na prawdę wykonuję swoją pracę... nigdy nie zgłaszałem tego,
    bo nie było takiej potrzeby...
    teraz zmusza mnie od tego fakt ponoszenia kosztów których nie mogę odliczyć
    :))
    czy wlasciciel musialby ze mna inaczej skonstruowac umowe? (teraz jest
    prywatna)...
    czy ponosilby inne koszty wynajmując to mieszkanie?