  • Data: 2005-07-01 08:53:10
    Temat: Re: odliczanie VAT-u za czesci samochodowe
    Od: Maciek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-06-28 22:25, Użytkownik Samotnik napisał:
    > Ten temat chyba jest nieśmiertelny. Ale wy go roztrząsacie chyba tylko
    > teoretycznie? Przecież to nie problem pojechać na "badania marketingowe"
    > i natłuc kilometrów, jeśli już komuś brakuje limitu...
    Problem w chwili obecnej może i nie istnieje, ale odliczam VAT w całości
    od 2003 roku, a tu wczoraj się dowiaduję, że od 2004 powinienem uważać
    :-) No i po pobieznych wyliczeniach (nie wiem, czy prawidłowych, dlatego
    chciałbym się także dowiedzieć jak ten VAT wyliczać) wyszło mi, że w
    jednym z miesięcy odliczyłem całe 2 zł VAT'u za dużo - nie wiem, czy mam
    się bać, czy nie???

    Maciek