  • Data: 2005-06-24 16:17:30
    Temat: Re: odliczanie VAT-u za czesci samochodowe
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Tue, 21 Jun 2005, Cavallino wrote:
    > [...]
    >
    > ...to ja ze standardowym pytaniem: czyją własnością jest mój komputer
    > wprowadzony do EST mojej działalności gospodarczej ?

    Gdzieś napisałem że nie jest własnością podatnika?
    Chodziło TYLKO o to że podatnik nie przeznaczył go do celów działalności
    gospodarczej, a co za tym idzie powinien być taktowany podobnie jak bielizna
    osobista podatnika.... ;-)

    > ...od kogoś nie ;)
    > Ale od używania *czegoś* przez siebie ??

    Siebie, nie siebie - nie to powinno być decydujące.

    > ...chyba że go wynajmiesz :] - legalnie, "umowa najmu"...
    > Widzisz coś przeciw ?

    Nic.
    Powiedzmy że odpowiednikiem tejże umowy najmu jest wpisanie do ewidencji.
    W obu przypadkach właściciel nie użytkuje auta prywatnie.