  • Data: 2003-09-04 06:58:53
    Temat: Re: oczekiwanie na karę ...
    Od: "Magdalena" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Magdalena" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
    > PCC-1
    > >
    > przy zakładaniu sp. z o.o. nie składa się deklaracji PCC-1, należny podatek
    > pobiera notariusz w kancelarii notarialnej przy sporządzaniu umowy spółki i
    > on jako płatnik wpłaca go do (N?)US w terminie do 7-go każdego m-ca
    > składając deklaracje PCC-2....

    ale PCC-1 wcale nie dotyczył założenia spółki, tylko innej czynności objętej
    podatkiem od czynności cywilno-prawnych. Po prostu podałam naszą formę prawną
    (wyjaśniając słowo "złożyliśmy").
    Więc jeszcze raz pytanie, wiecie czy już moge odetchnąć z ulgą, czy ten mandat
    po 1,5 miesiąca może przyjść?

    Magdalena