  • 1. Data: 2003-09-03 17:50:36
    Temat: oczekiwanie na karę ...
    Od: "Magdalena" <m...@W...pl>

    1,5 miesiąca temu złożyliśmy (sp. z o.o.) mocno spóźnioną deklarację PCC-1
    wraz z wyjaśnieniem oraz wpłaciłam z odsetkami zaległość. US do tej pory
    się nie odezwał. Cisza przed burzą?? Jak długo po złożeniu deklaracji mogę
    dostać ewentualny mandat??

    I drugie pytanie dotyczące faktur sprzedaży na przełomie miesiąca (również
    dotyczy pełnej księgowości). Wykonaliśmy usługę (nie z katalogu dających
    prawo do szczególnego terminu odprowadzania VAT) 30 sierpnia. Rozumiem, że
    bez przeszkód mogę wystawić fv 4 września?? A przychód netto zaliczyć do
    przychodów sierpnia czy września??

    pozdrawiam grupowiczów
    Magda

  • 2. Data: 2003-09-03 21:02:28
    Temat: Re: oczekiwanie na karę ...
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się nie odezwał. Cisza przed burzą?? Jak długo po złożeniu deklaracji mogę

    tego nie wiem

> [...]
    > bez przeszkód mogę wystawić fv 4 września?? A przychód netto zaliczyć do

    Przychód Sierpnia

    Wiola

  • 3. Data: 2003-09-04 04:32:29
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > się nie odezwał. Cisza przed burzą?? Jak długo po złożeniu deklaracji mogę

    przy zakładaniu sp. z o.o. nie składa się deklaracji PCC-1, należny podatek
    pobiera notariusz w kancelarii notarialnej przy sporządzaniu umowy spółki i
    on jako płatnik wpłaca go do (N?)US w terminie do 7-go każdego m-ca
    składając deklaracje PCC-2....

  • 4. Data: 2003-09-04 06:29:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Slayer napisał:

> [...]
    > pobiera notariusz w kancelarii notarialnej przy sporządzaniu umowy spółki i
    > on jako płatnik wpłaca go do (N?)US w terminie do 7-go każdego m-ca

    Sleyer, a skąd Ci wyszło że oni składali tą deklarację w związku z
    założeniem spółki????
    A może to były dopłaty do kapitału? A może pożyczka? A może kupowali cos
    od osoby fizycznej?

    Jasnowidz?
    Ok, przyda się...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-09-04 06:58:53
    Od: "Magdalena" <m...@W...pl>

> [...]
    > pobiera notariusz w kancelarii notarialnej przy sporządzaniu umowy spółki i
    > on jako płatnik wpłaca go do (N?)US w terminie do 7-go każdego m-ca

    ale PCC-1 wcale nie dotyczył założenia spółki, tylko innej czynności objętej
    podatkiem od czynności cywilno-prawnych. Po prostu podałam naszą formę prawną
    (wyjaśniając słowo "złożyliśmy").
    Więc jeszcze raz pytanie, wiecie czy już moge odetchnąć z ulgą, czy ten mandat
    po 1,5 miesiąca może przyjść?

    Magdalena

  • 6. Data: 2003-09-04 12:43:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Sep 2003, Magdalena wrote:
    [...]
    >+ Więc jeszcze raz pytanie, wiecie czy już moge odetchnąć z ulgą, czy ten mandat
    >+ po 1,5 miesiąca może przyjść?

    Nie czytałem, ale ostatnio przy jakiejś okazji ktoś cytował
    na *.prawo że coś 2 lata (o ile nie pomyliłem cytując
    "z głowy czyli z niczego" :>).... :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-09-04 15:01:55
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > założeniem spółki????
    > A może to były dopłaty do kapitału? A może pożyczka? A może kupowali cos

    kajam się , fakt coś mi się przywidziało, złożyliśmy przeczytałem jako
    założyliśmy...

  • 8. Data: 2003-09-04 15:05:44
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    >
    > Nie czytałem, ale ostatnio przy jakiejś okazji ktoś cytował
    > na *.prawo że coś 2 lata (o ile nie pomyliłem cytując

    za taki występek NUS może ukarać do roku, Kodeks Karny Skarbowy....