  • Data: 2004-12-02 20:34:57
    Temat: Re: numery na fakturach VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Dec 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news pisze:
    >+ > On Thu, 2 Dec 2004, _hehehe wrote:
    >+ >>+ czy jest gdzies konkretny zapis
    >+ >>+ ze wystawiane faktury MUSZA miec kolejne numery
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >+ > Rozp. MF ds. faktur, z dnia 27 kwietnia 2004 r:
    [...]
    >+ > i numer kolejny faktury oznaczonej jako "FAKTURA VAT"
    >+ > ^^^^^^^^^^^^^^^
    >+
    >+ Czy aby na pewno

    Forma pytania sugeruje jakobym wyraził opinię przeciwną do
    tezy postawionej w pytaniu :)

    >+ numer KOLEJNY to "nastepna liczba calkowita"
    >+ po numerze wystawionej PRZED NIA faktury ?

    Skąd wziąłeś taką interpretację *z mojej strony*, jakobym
    coś podobnego lub coś przeciwnego :] stwierdził ??
    Owszem, pytanie jest ciekawe.
    I nie podejmuję się odpowiedzi.
    Na pewno powszechną praktyką jest uzywanie *pola*
    w oznaczeniu faktury jako licznika. Na pewno stosuje się "kilka
    ciągów numeracji faktur" co przytaczasz.
    Nie zajmuję chwilowo stanowiska w sprawie "co oznacza numer kolejny".
    Ja TYLKO na pytanie "czy jest przepis o NUMERZE KOLEJNYM" podałem
    przepis o NUMERZE KOLEJNYM bez wnikania czy ma to być *najbliższy*
    kolejny element zbioru liczb naturalnych....
    Czyż nie ?? ;)

    >+ Bo wiesz... jest sobie taka hurtownia, ktora numeruje
    >+ sprzedarz z trzech magazynow osobna "seria" i zadna mila Pani z US ani
    >+ UKS tego nie zakwestionowala...

    Nie widzę przeciwsskazań. Gdzie miałby być zapisany zakaz "numerowania
    seriami" ?
    Z powyższeco cytatu z rozporządzenia nie wynika nakaz uznania
    chocby początku numeracji "od jeden" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)