  • Data: 2014-01-13 10:12:15
    Temat: Re: numerowania faktur zakupowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Jan 2014, Borys Pogoreło wrote:

    > Gotfryd: autorzy wręcz każą drukować każdą taką "pseudofakturę".

    Prawdę mówiąc, nie widzę innej możliwości, i tak jest to pewne
    naruszenie wymogów dla KPiR, jak rozumiem oparte o okolice
    par.31.3, co implikowałoby pozwolenie na "wydruk sumaryczny"
    mimo niezgodności ze wzorem księgi:
    "Podatnik posługujšcy się programem komputerowym, który nie zapewnia
    wydrukowania księgi, według wzoru okreœlonego w załšczniku nr 1 do
    rozporzšdzenia, jest obowišzany założyć księgę, o której mowa w § 2
    ust. 1.
    Po zakończeniu miesišca należy sporzšdzić wydruk komputerowy
    zawierajšcy podsumowanie zapisów za dany miesišc i wpisać do odpowiednich
    kolumn księgi sumy miesięczne wynikajšce z tego wydruku"

    Na mój gust, przecież nic nie stoi na przeszkodzie aby z informatycznego
    p. widzenie numer dokumentu źródłowego był traktowany jako "dana"
    (o bliżej niezdefiniowanym formacie), ale jednak drukowana gdzie
    trzeba.

    > I są
    > bardzo oporni jakimkolwiek sugestiom, by się dało to wyłączyć.

    Sugerują, że zawsze można zmienic autorów?
    ;)

    pzdr, Gotfryd