  • Data: 2003-12-02 18:09:49
    Temat: Re: nowy Płatnik - do specjalistów i użytkowników
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a do wysylki / druku wlasnie wybrani wiec... wydaje mi sie,
    > ze 2 sytuacje o ktorych piszesz sa polaczone, tzn. w sytuacji drugiej
    > jest wlasnie to co opisales w pierszej (tzn. czesciowe oznaczenie
    > kopertami).
    Ale koperty są dopiero na zestawie korygującym. A mi chodzi o zwykłe
    rozliczenie. Jeżeli dokument nie jest jeszcze wysłany to mogę taką osobę
    edytować. Ale po wysyłce już nie bo zgłasza mi błąd "nie znaleziono
    rekordu", natomiast dra w dalszym ciągu jest poprawna. Jeżeli z tak
    wysłanego zestawu zrobię korekte lub wydruk to nie mam osób, które dołączane
    były z drugiego kompa.

    --
    PawełJ