  • Data: 2004-01-29 17:36:46
    Temat: Re: niekompletny komputer a odliczanie kosztów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jan 2004, masuro wrote:

    >+ Czy można kupić do firmy komputer po kawałku?

    Oczywiście.

    >+ np.: w styczniu system operacyjny,

    Patrz sąsiedni wątek: amortyzacja WNiP które niechcący są
    OEM nie jest "jasna jak słońce".

    >+ w lutym karte graficzną, w marcu procesor itd.?

    Oczywiście.

    >+ i odliczać po kolei w każdym miesiącu te koszta?

    To też oczywiście: oczywiście NIE.
    Komputer łapie się na definicję ŚT, a tego wolno "dać
    na stan" dopiero kiedy jest "kompletny i sprawny" !
    Wtedy go amortyzujesz - być może jednorazowo.
    Oczywiście VAT "odliczasz na bieżąco".

    >+ Proszę o odpowiedź wprost na moje pytanie, tzn.
    >+ Nie proszę o radę, jak mam kupować inaczej, żeby było
    >+ wygodniej i sprawniej.

    Nie to nie ;)
    A 'nieprośba' dotyczy tylko "kupowania inaczej" czy w ogóle
    wskazywania możliwości "kupienia w koszt" ?? :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)