  • Data: 2004-01-30 18:03:37
    Temat: Re: niekompletny komputer a odliczanie kosztów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jan 2004, masuro wrote:

    >+ > Patrz sąsiedni wątek: amortyzacja WNiP które niechcący są
    >+ > OEM nie jest "jasna jak słońce".
    >+
    >+ nie rozumiem o co chodzi

    Wymieniłas "system" jako częsc "zakupów komputera".
    Jesli to jest "system luzem" to nie ma o czym pisać - stanowi
    osobna WNiP. A jesli to OEM to mamy 2 stanowiska do wyboru:
    nadal nie ma o czym mówic (i uznajemy za WNiP) albo jednak
    rozpatrujemy ze to "umowa niezbędna do używania ST", tak
    jak przy OC samochodu :)
    [...]
    >+ > >+ Nie proszę o radę, jak mam kupować inaczej, [...]
    >+ > Nie to nie ;)
    >+ > A 'nieprośba' dotyczy tylko "kupowania inaczej" czy w
    >+ ogóle
    >+ > wskazywania możliwości "kupienia w koszt" ?? :>
    [...]
    >+ nieprośba dotyczy tylko kupowania inaczej :-)

    No to sprawa ma się tak: *jesli* przypadkiem handlujesz (!)
    sprzętem komputerowym (a jesli nie handlujesz, to co ci szkodzi ?;)
    to kupujesz trochę za dużo. A pózniej, stwierdziwszy że nikt
    kupić nie chce - przeznaczasz na "potrzeby własne", wyksięgowujac
    z kol. "zakupy handlowe". Oczywiscie pojawi się ujemny koszt :>
    - ale jesli JEDNOCZESNIE dokonasz amortyzacji jednorazowej...
    Mi to wyszło "samo z siebie" :), kombinowałem wtedy jak się
    "przeksięgowuje" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)