  • Data: 2010-04-09 09:12:01
    Temat: Re: niedopłata co radzicie?
    Od: "iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpm6jf$raf$5@inews.gazeta.pl...

    > jak ci sie pralka zepsuje to o rade prosisz fachowca.
    > dlaczego tego samego nie robisz w przypadku prawa?

    A to dobre porównanie:-)))
    Jak mi się pralka zepsuje to kupuję nową, bo naprawa się kompletnie nie
    opłaca.
    Nawiasem mówiąc starą pralkę z serii pierwszych automatycznych miałam aż do
    zeszłego roku, a wymieniłam ją tylko dlatego, że zachcialo mi się mniejszej.
    Piszę o tym, bo kiedyś jak robiono jakąś rzecz to po to, żeby starczyła na
    lata, a teraz, żeby nakręcała gospodarkę tzn. najlepiej zaraz po gwarancji
    zepsuła się i żeby trzeba było kupić nową.
    Nijak ma się to prawników, którzy biorą pieniądze za to co każdy mieszkaniec
    kraju powinien mieć w zasiegu ręki za darmo, od dziecka, jak czytanie i
    pisanie, bo jak przestrzegać czegoś, czego państwo nie nauczyło...?
    Nie da się, więc trać i płać...