  • Data: 2004-01-27 12:53:05
    Temat: Re: niedopełnienie obowiązków
    Od: "inzynier" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem kiedyś taką historię, ze przedłużył mi się wyjazd na szkolenie i nie
    wiedzac co zrobic wysłałem 22-ego. Od razu grzecznie włożyłem wyjaśnienie i
    przeproszenie i prośbę o zaniechanie konsekwencji. W efekcie wszczęto
    postępowanie. Byłem dwukrotnie wzywany. Na końcu postępowanie umorzono bez
    kary. I wtedy pańcia z referatu powiedziała mi, żebym na przyszłosc im głowy
    nie zawracał jak sie spoznie dzien, czy dwa, bo oni MUSIELI na moej pismo
    jakos zareagowac, a ordynacja jest tutaj jednoznaczna.