  • Data: 2002-04-27 00:51:37
    Temat: Re: nieVAT, ST, VAT i komplikacja.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Apr 2002, Ryszard G wrote:
    [...]
    >+ > I teraz - pasowałoby mi wymienić dany składnik na nowszy.
    [...]
    >+ wprowadzeniem do ewidencji środków trwałych lub w trakcie użytkowania
    >+ wydatki poniesione przez podatnika na ulepszenie, w rozumieniu przepisów o
    >+ podatku dochodowym, stanowiły co najmniej 30% wartości początkowej, a
    >+ podatnik:
    >+
    >+ 1) miał prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony od tych
    >+ wydatków,

    Acha. Czyli CAŁEGO ŚT niewątpliwie nie. Mój zgryz wziął się
    z tego, że dany element (kupiony osobno) wydzielam z ŚT... i czym
    on jest ? Towarem ? (tu mam problem :]!) Używanym ? (ile ?)
    [...]
    >+ Późno już, a nie mam jednolitego tekstu ustawy VAT po zmianach pod ręką.
    >+ Ale znany jesteś z prawidłowego operowania google, więc to chyba "no
    >+ problema".

    A dziękuję, dziękuję ;) wszystko się rykoszetem odbija ;)
    Przyznam że sprawy "rozbierania ŚT na sprzedaż" jakoś nie
    trafiłem, a może tylko nie pamiętam.

    Pozdrowienia -:) Gotfryd