  • Data: 2005-01-17 12:00:29
    Temat: Re: nakaz zapłaty a PIT
    Od: "\(Monika B\)" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może nie jest to prawidłowe, ale niezgodne z prawem jest również to że nie
    otrzymałam wynagrodzenia, a pracodawca mnie olał!!! (sorry za słownictwo).
    od ponad roku próbuję wyegzekwować swoje pieniądze, nie moge nic zrobić, a
    zanaczę że nie pracowałam u niego dla przyjemności, tylko po to by zarobić
    na utrzymanie.

    > On Mon, 17 Jan 2005, (Monika B) wrote:
    > [...]
    ZUS