  • Data: 2007-01-18 12:17:25
    Temat: Re: najem a Vat
    Od: " 666" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Który konkretnie artykuł mówi o usługach medycznych ?
    JaC

    > czy po 1 maja 2004 r. przychody z najmu lokali mieszkalnych i usługowych nie
    związanych z działalnością gospodarczą, oraz prowadzona działalność gospodarcza
    pod nazwą usługi medyczne łączą się do określenia przekroczenia limitu podatku
    VAT, czy tylko przychody z wynajmu lokali usługowych?
    > Jak dobrze zrozumiałam, to najem lokali mieszkalnych i działalność związana z
    ochroną zdrowia są zwolnione od podatku VAT, czyli tylko najem lokali
    usługowych byłby przychodem dla podatku VAT?