  • Data: 2006-06-13 20:54:38
    Temat: Re: nadpłata z cit
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jun 2006, AM wrote:

    > Witam,
    > może ktoś mi pomoże rozwiązać takie oto zagadnienie :)
    > - firma na koniec 2004 r. wykazała stratę,
    > - w listopadzie 2005 firma płaci podatek z cit2 + drugie tyle zaliczkowo za
    > grudzień,
    > - po podliczeniu roku 2005 i odjęciu straty z lat ubiegłych,

    Możesz mi wyjaśnić dlaczego strata jest odejmowana dopiero PO rozliczeniu
    roku? Ja rozumiem - "podatnik może" (zakazu nie ma).
    Tu mi kaktus jak znajdziesz podatnika który CHCE zaplacić zbędny
    podatek. Księgowa oberwie po premii jak to wyjdzie na jaw ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)