eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkinadgodziny a podstawa wymiaru wynagrodzenia chorobowego(lub zasilku) › Re: nadgodziny a podstawa wymiaru wynagrodzenia chorobowego(lub zasilku)
    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nadgodziny a podstawa wymiaru wynagrodzenia chorobowego(lub zasilku)
    Date: Thu, 6 Sep 2007 08:04:09 +0200

    Jakoś tak jesteś na mnie skazany... ;)

    Dnia Wed, 05 Sep 2007 15:21:59 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > Czy wynagrodzenie za nadgodziny po prostu doliczam do wyn zas i traktuje
    > jak czesc tego wynagrodzenia, czy traktuje jako dodatek do wynagrodzenia
    > ktory jest pomniejszany (proporcjonalnie, nieprop, lub w ogole)?

    To najpierw podstawa prawna:

    art. 41 ust. 1 (stawa o świadczeniach pieniężnych z ub.społ.), który mówi,
    że do podstawy nie zalicza się takich dodatków, których wysokość nie ulega
    zmniejszeniu za okres pobierania zasiłku.
    Czyli mamy jansość, że to Twojego problemu nie dotyczy, bo przecież
    nadgodzin za czas nieobedności się nie wypłaca ;)

    i dalej:
    art. 42 ust. 1 "premie, nagrody i inne składniki wynagrodzenia
    przysługujące za okresy miesięczne wlicza się do podstawy wymiaru zasiłku
    chorobowego w kwocie wypłaconej pracownikowi za miesiące kalendarzowe, z
    których wynagrodzenie przyjmuje się do ustalenia podstawy wymiaru zasiłku"

    Tu już zupełnie brak wątpliwości, prawda?

    > Z 4 strony druku Z-3 pkt 10.
    > Albo inaczej w ktorej czesci je wpisuje w drku z-3 6, 7 czy 8 (strona 2)?

    Ja wpisałabym nadgodziny do rubryki 7, czyli do składników pomniejszanych
    proporcjonalnie, ale to już z naciskiem na "JA" :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna