  • Data: 2003-10-09 10:05:03
    Temat: Re: mom et odliczenia VAT - telekomunikacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Oct 2003, pito wrote:

> [...]
    >+ > pito zakodował:
    >+ >
    >+ > >MOzna doliczyc VAT dopiero w miesiacu zapłaty.[...]
    >+ > A skąd masz takie rewelacje? Od kiedy i na jakiej podstawie data
    >+ > zapłaty ma jakiekolwiek znaczenie?
    >+ > Pozdrawiam,
    >+ > Kaizen x...@c...sz [...]
    >+
    >+ nie wiem czy ta ksiazka jest dobra ale pisza ze bardzo ABC small
    >+ bisnesu, autor powoluje sie na rozporz.MF par.42 ust.4 z dnia
    >+ 22.12.1999 r., na takim stanowisku jakie pisalem stoi MF

    Powyższe przepisy zostały uchylone jako niekonstytucyjne wyrokiem
    TK. Nie chce mi się szukać w którym to dniu zostały wprowadzone
    z powrotem (już "konstytucyjnie" - bo do ustawy a nie do
    rozporządzenia) i w nowej treści jest czarno na białym że
    chodzi o termin płatności (a nie datę zapłaty).
    Może i dobre, ale jak na *nasze* warunki - widać przestarzałe :(

    >+ i wiem o tym
    >+ z US od ludzi ktorzy parcuje kilka ladnych lat w urzedzie.

    Refresh time muszą w BIOSie podkręcić ;) (a mi akumulatorek
    wysiada i RTC się "zatrzymuje" na noc :]).

    [...]
    >+ rob jak chcesz, ja robie tak.

    ...nie jestem uprawniony żeby doradzać lub odradzać, no
    to powiem: "wzajemnie" ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)